Coborari pe 2 Roti

Weekendul acesta am avut parte de multa adrenalina pe traseele de downhill de la Sinaia! Dupa coborarea pe Old School Trail, am continuat cu Easy Breezy si cu Fairy Trail, urmand ca data viitoare sa mergem, poate, si pe traseul vedeta, Happy Bear:)

Iata cateva poze, precum si un film de la coborarea pe Fairy Trail:

Foto: Tabere cu Suflet

3 responses to “Coborari pe 2 Roti”

  1. […] ce ne-am bucurat de coborarile cu bicicletele pe traseele de downhill, Weekendul Activ a continuat cu o noua zi de vara indiana, căci duminica am profitat de vremea […]

    Like

  2. […] Weekendul acesta am coborat cu bicicletele pe traseele de downhill de la Sinaia si am avut parte de o multime de acrobatii: jumpuri, bunny hop sau stair ride:) Am inceput cu traseul Old School Trail, apoi am continuat cu cele mai grele! […]

    Like

  3. […] Detalii: Pentru mai multe info va rugam nu ezitati sa ne contactati. Iata cum a fost la ultima zi de downhill pe traseele de la Sinaia (link) […]

    Like

Leave a comment