Micii Alpinisti: Pantera Roz si Loreley

Saptamana aceasta la Baia de Fier in Muntii Parang, a avut loc o mini Tabara de Alpinism si Via Ferrata! In prima zi, ca o acomodare, am urcat cele doua trasee de pe versantul estic al Cheilor Galbenului – Pantera Roz si Loreley!

Loreley este un traseu de Via Ferrata cu grad de dificultate redus, cam A / B apreciem noi dupa parcurgere. Traseul urca pe un valcel, pe versantul stang al Cheilor Galbenului, de la podul din amonte pana in creasta. Este o saritoare interesanta la intrare, insa parcurgerea traseului este facila, atata la urcare cat si la coborare. Imediat dupa ce am fost noi, am inteles ca s-a furat un cablu!

Pantera Roz pleaca lateral din Loreley, cam la jumatatea traseului. Se merge pe o brana frumoasa, se intra in doua pesteri “inedite” dupa cum spun gazdele noastre, apoi se urca in creasta pe o fata expusa de deasupra pesterilor. Gradul oficial este D, insa dupa parcurgere, noi il apreciem la un C.

Iata un scurt film si cateva imagini de la parcurgerea acestor trasee:

Foto: Tabere cu Suflet

One response to “Micii Alpinisti: Pantera Roz si Loreley”

  1. […] ce ne-am incalzit pe Pantera Roz si Loreley, am traversat valea, apoi am urcat si am coborat Sfinxul pe mai multe trasee! La final am traversat […]

    Like

Leave a comment