Micii Alpinisti: Mecanicul si alte trasee de Via Ferrata

A doua zi Micii Alpinisti au trecut la lucruri mai serioase si dupa o scurta incalzire pe Kuki, au urmat Mecanicul – unde ne-am distrat pe inele – si Jnepeni, doua trasee pe care le-am cotat dupa parcurgere cu D / E!

La un moment dat a inceput sa ploua, ceea ce a crescut putin gradul traseelor, dupa cum observa si Ted! Am profitat insa si am intrat in pestera, ocazie cu care am vizitat o mare parte din ea:)

Iata un scurt film si cateva imagini de pe aceste trasee:

Foto: Tabere Cu Suflet

One response to “Micii Alpinisti: Mecanicul si alte trasee de Via Ferrata”

  1. […] Ne-au ramas in mod special, in inima, iesirea la catarat si diving de la Tyulenovo sau cea de la catarat si Via Ferrata din Cheile Galbenului, dar si minunatele ture cu bicicletele din Thasoss sau weekendul plin de aventuri din Cheile […]

    Like

Leave a comment