Tabara de 1 Decembrie – Pe Partii Inzapezite

Astazi, la Sinaia, a inceput Tabara de 1 Decembrie! Cum la Cota 2000 nu se schiaza, ne-am luat echipamentul si am plecat spre Predeal, unde am gasit conditii excelente si partii pline de zapada, cum de mult nu am mai avut la inceput de decembrie:) Am urcat cu telescaunul si am coborat de mai multe ori pe Clabucet, asa ca putem declara deschis sezonul de Schi si Snowboard🙂

Iata cateva poze din aceasta prima zi de schi:

 

Foto: Tabere cu Suflet

One response to “Tabara de 1 Decembrie – Pe Partii Inzapezite”

  1. […] si Snowboard s-a deschis devreme, odata cu primele zile ale Taberei de 1 Decembrie, cand am reusit sa schiem in conditii bune, de iarna, la Predeal! Iata ca acum si de la Sinaia vin vesti bune, căci a tot nins in ultimele […]

    Like

Leave a comment